CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

dinsdag 11 december 2012

Dag 85 Ongelukje

Lieve Jij,

dat is wel toevallig, de Multibull en ik allebei in de lappenmand! Hoe gaat het nu met de Multibull, zijn de dokters al bezig geweest? Ik ben vandaag ook bijna niet buiten geweest. Ik was nog zo moe van gisteren dat ik er ook niet zo'n zin in had, ik heb lekker in m'n bepstee gelegen. Bijtanken!

Ik heb iedereen wel laten schrikken, he? Dat was niet mijn bedoeling liefste. Ik ben ergens in of op gaan staan en nu heb ik snee in m'n voetje. Gelukkig niet in m'n kussentje, dat heelt zo moeilijk. Tante Anita heeft me naar haar DA genomen en die zei dat het zo moet helen, met een verbandje. Inmiddels heb ik een paarse om, chique!

De DA van tante Anita vond me ook helemaal geweldig, ik was hartstikke lief en stoer. Geen kik gelaten! Iedereen was hartstikke onder de indruk. Maar ja, wij bullen zijn gewoon geen watjes, wij zijn superstoer!

Vrouwtje is vandaag bij mij gebleven, ze was een beetje bang dat ik aan m'n poot zou gaan likken. Daar had ze ook wel gelijk in.. Iedere keer dat ik probeerde te likken, klonk het "Anne, foei!" Nou ja, dan maar niet. Morgen ga ik weer naar tante Anita. Kyra komt ook, maar de dames hebben al afgesproken dat we niet samen mogen spelen. Te druk. Wel jammer, hoor. Maar als ik overal mag rondlopen en iedereen & alles in de gaten mag houden, dan vind ik dat ook heel leuk!

Dikke kerstknuf mon amour,
xx Je Anne

O ja, omdat Vrouwtje me zo zielig vond, mocht ik de pindakaaspot uitlikken, nomnom!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten