CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

donderdag 24 oktober 2013

Dag 387 Hap

Hola Signor Pantalones!

Wat fijn dat je zo'n superdag gehad hebt! Jij houdt dus wel van sla? Wij hebben net vastgesteld dat ik echt geen sla lust. Wel augurk! Scusi dat ik wat later ben, Vrouwtje & moi hadden een eetdeet bij tante Marianne. Ik denken dat ik ook uitgenodigd was. Was ik ook wel, maar niet om te bikken. Zat ik daar helemaal klaar, aan tafel, bestek al in de pootjes, was het nee Anne, naar beneden. Tsss...... Gelukkig kreeg ik wel m'n brokjes.

Van de week was ik toch opgepikt door tante Marianne? Ik ben gezellig de hele avond gebleven, was hartstikke leuk. Ik heb zalig getukt.... Onder m'n dekentje, jeuj! Daar kan geen wodka en kaviaar tegenop, hoor! Volgens Vrouwtje was het druivensap en vegarisottokoekjes, maar goed. Je snapt wat ik bedoel!

En bij tante Anita was het ook leuk. Ik heb megagoed-geopzichterd. We zijn nog wezen lopen met z'n allen en ik was natuurlijk Opper-Bull. Logisch. Ik heb de groep heel goed bij elkaar gehouden!


O ja, vers van de pers: was ik toch bijna gehapt door een herdert! Gewoon hierzo, in ons parkje. Meneertje trok z'n lip op: "Nee hoor, doettie altijd, maar dat betekent nix!" Zei de Baas. Hmm.... "Ja, echt, we kwamen net een tweebener tegen en daar deettie het ook bij. Die tweebener moest bijna huilen!" "Nou," zei Vrouwtje, "hij is best groot." "Welnee, hij is pas acht maanden!" Nou, en toen deettie dus hap. Maar mooi dat ik aan de kant sprong! Heb wel even duidelijk gemaakt dat Queen Anne daar niet van gediend is! Dus. Schandalig, de jeugd van tegenwoordig.

Dag dag liefje, morgen weer mooi weer!
Je boddiegard Anne xx

3 opmerkingen:

  1. Oeps bijna een happie uit die lekker billetjes van je, maar goed dat je aan de kant sprong X

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mocht je nou weer niet mee eten??! nah ik zou er een keer wat van zeggen hoor als ik jouw was, is gewoon niet eerlijk! Wat lig je daar lekker knus onder je dekentje..heerlijk warm, krijg ook zin in een tukje als ik dat zie! Nare herder, gelukkig zijn je kadetten nog heel! xxx...Maddy

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Tsssss die jeugd van tegenwoordig! Wat een mooi dekentie, zou ik ook wel graag onder kruipen. En wie weet, mag je volgende keer wel lekker mee-eten!

    BeantwoordenVerwijderen