CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

donderdag 17 oktober 2013

Dag 380, TuinBull


Vlinder,

Nou tante Conny wat ik zoal doe naast het bloggen??? De tuinbull uithangen! Het liefste bij temperaturen boven de 25 graden.
En waar je me wakker voor kunt maken?? Dankzij mijn medicijntjes word ik elke nacht al 1 of 2 keer wakker. Dus dan maak ik Essebes wakker en die momentjes zijn best tof, we maken er gewoon kleine feestjes van,,,

En lief heb jij lekker geopzichterd vandaag??
Ik heb heerlijk van de zon genoten en de waaiwoeperwind, heerlijk! Essebes heeft het terrasje bij de kippen en ganzenvilla weer mooi gemaakt, kan ik daar af en toe lekker zonnen!

Enne een broertje is kei tof! Volgende keer gewoon meenemen joh. En zwarte broertjes zijn helemaal tof. Ik heb een meneertje Dirk helaas heeft hij geen krulletjes...

Ah......Dinertime!
Lees je morgen weer....

X je tuinbull

3 opmerkingen:

  1. Nou lieve Bjorn je mag hier wel de tuinbull komen uithangen. Tante Conny heeft niet zo van die groene vingers. Dus alles wat jij doet zal beter zijn. Helaas kan ik je geen 25 graden garanderen, maar ik kan me voorstellen dat je dat lekker vinden. Al moet ik zeggen dat er met die tempraturen weer niet echt te werken. Dan kun je beter een beetje chillen in die lekker tuin.

    Ik zou ook wel eens bij jou willen komen slapen dan. Ik ben vaak ook wel 1 of 2 keer per nacht wakker en een feestje vind ik altijd leuk :D

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hihih waaiwoeperwind... wat moet ik me daar nu bij voorstellen? :-)

    BeantwoordenVerwijderen