CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

zaterdag 12 oktober 2013

Dag 375 Mevrouw Bull

Lief Regen-Bulletje van me,

Wat een koel jack had je gisteren aan! Een echt voetbaljack! Voor wie ben jij?

Gozziepietje, wat een regen gisteren he? Vandaag vond ik het een stuk fijner! We hebben gisteren nog wel een heel eind gelopen, helemaal naar het centrum. Was heel leuk, iedereen vond me bull-tastisch. Een tweebener dacht dat ik een menneke was, na! Echnie! Vrouwtje heeft uitgelegd dat ik een Mevrouw Bull ben. Haha, ze vroeg of ik lief was! Tuuuuuuuuuuuurlijk, ik ben keilief!

Hoe vind je m'n picture? Lijkt net alsof ik zielig en alleen in het bos zit, toch? Gelukkig was Vrouwtje er en ze was niet van plan om zonder mij weg te gaan. We waren aan het speuren. Ik moet dan eerst even wachten als Vrouwtje het spoor legt. Als ik mee zou lopen, zou ik al weten waar alles zou liggen. En dat is niet handig natuurlijk. Het ging weer supergoed!

We hebben Ella gevraagd of ze het Grieks van tante Moos kon lezen. Er is alleen een klein probleempje: ze kan niet lezen! Tis nog maar een pup, he? Misschien dat tante Moos het fonetisch kan blaffen, dan kunnen we het tegen Ella blaffen.

Ik ga me weer bij de verwarming vleien, fijn! Heel fijn weekend moppie, dikke knufffffffff...........
Je Anne

2 opmerkingen:

  1. tjeetje Anne ik schrok me een rotje toen ik de foto zag!!!...maar gelukkig ...alles goed voor prima!!!
    hoop voor je dat Ella snel wat Nederlands leert !!!trusten S.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik wacht vol ongeduld op Moos' fonetisch geblaf, lijkt me geweldig leuk :-) Wat leuk toch dat vrouwtje leuke spelletjes met je doet in het bos!

    BeantwoordenVerwijderen