CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

dinsdag 15 oktober 2013

Dag 378, Down Under


Lief Warmbloedje,

Kijk eens deze echte Down Under maakte Essebes voor je vrouwtje. De unders zijn van de tuinders en mijn achterste unders staan er niet op haha. En nee ik was niet down haha.

Ik was even naast mijn kussen gaan liggen want die houtkachel wordt me toch een potje heet joh!

Hoe was het bij tante Aniet?

Ik had vanmorgen best wel een lang aanvalletje maar ik was wel gewoon bij....En ik mocht lekker bij Essebes hangen dat was wel fijn...

Nu ga ik nog even klieren samen met Sterre...

Tot morgen hopelijk met zon...

Kuz

3 opmerkingen:

  1. vervelend voor je, Bjorn , dat je weer een aanval had!!!! en heeerlijk die kachel!!! ik zal proberen om vannacht gewoon door te slapen al jij even een plas gaat doen!!!! fijne avond en rustige nacht !!S

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Vervelend hommel zo een aanvalletje ... maar gelukkig Essie in de buurt!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ach gelukkig kan je dan lekker hangen bij Essebes x

    BeantwoordenVerwijderen