CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

woensdag 23 oktober 2013

Dag 386, Lolbroek


Sweetheart!


En of ik upgeload ben door de zon gisteren! Mijn batterij zit weer stampie vol zonnestralen...
En dat hebben ze hier geweten vandaag hahaha. Heb al mijn streken uit de kast getrokken lachen joh! En het mooie is ze zijn er allemaal blij om, omdat ik het nog mooi allemaal doe....Heb zelfs een hap uit de slakom van Essebes gejat tussen de middag. Ze zat zo te kwekken met de tuinders dus op schoot gejumpt en happerdeflap. Best wel lekker kan ik je vertellen vooral die dressing van sesamzaadolie, mjam!

Maar nu ben ik moe dus even bijtanken in de schone mand. Essebes gooit ze zo in de wasmachine ideaal. Al denkt Bep daar anders over die houdt van zand, modder en luchtjes...

Is Mirjam weer aan de vodka en de kaviaar?? Tante anita zal wel blij zijn dat je haar komt helpen opzichteren!

Nou ik droom nog even verder want morgen weer volop zon, jeujjjjj. Zo'n waanzinnige herfst hadden we nog nooit!

Kuz van je lolbroek

2 opmerkingen:

  1. OO wat ben je toch een boef eten pikken van Essebes haha
    heerlijk he dat weer toen ik thuis kwam wilde ik naar binnen en buiten enz enz maar eigenlijk moest ik dus HEEL nodig poepen
    nu in dromenland
    fijne avond!!XS

    BeantwoordenVerwijderen