CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

zaterdag 23 maart 2013

Dag 187 Tuintje


 Lieve Bjorn,

er groeit een tuintje in mijn hart, voor jou.....
Oeoeoeoeeoeoeo.... In mijn hart, alleen voor jou.....
Tralalalalalalaaaaa....

Eigenlijk had ik de roos heel bevallig achter m'n oortje willen steken, maar hij bleef niet zitten. Ach ja, zo is het ook leuk. Dit is het bijenhotel dat Vrouwtje gewonnen heeft. Leuk he? Kunnen wij ook nog over nadenken, maar dan geen hotel, maar een B&B. Bull & Bull of course! 

Hoe is het met je lookalikeking? Heeft Essebes 'm al teruggeven? Ja hoor, duidelijke gevalletje slaapgebrek. Dat ze een hommel in een paastak hangt, vooruit. Maar een koning bull? Ik ben ook heel benieuwd naar mijn pos, vind het zo lief! Kun je een puntje van de Oekrainse sluier oplichten lieverd?

Wat goed dat meneertje Dirk gaat meehelpen, misschien kunnen we de lijn tzt uitbreiden. l'Eau du chat! 

Wij zijn vandaag niet gaan trainen. Ik had best gewild, maar Vrouwtje zag het niet zitten. Tja, ze heeft ook geen wintervachtje, he, zoals wij. Ik heb me dus maar op de bank gevleid. Als het goed is, gaan we morgen wel een stuk lopen. Maar das in het bos, das anders. Ik ga dus maar weer voorknorren. Enne, er groeit niet alleen een tuintje in mijn hart, maar mijn hartje brandt ook voor jou, mijn allerliefste!

Tot morgen lieverd, kanbijnanietwachten!
xx je Annedijntje



3 opmerkingen:

  1. Morgen lekker met het vrouwtjee genieten in het bos.
    Het was ook enorm koud hoor, je had gewoon weg gewaaid hoor Anne, en je pootjes hadden bevroren gevoeld..brrrr.
    Wat leuk zeg een bijenhotel..
    En wat lief het hartje dat brand voor Bjorn..jullie zijn ook real lovers he ♥
    Knuff van mij ook voor het vrouwtje
    Hester

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Sterre en cehabo23 maart 2013 om 13:08

    ik denk dat je vrouwtje helemaal gelijk heeft gehad!!! om =/- 1600 u loop ik altijd een uur met mijn baasje kaar nu had ik he na een 1/2 uurtje helemaal gehad en kroop weer snel IN de verwarming!!!rrettige wandeling morgen in het bos...Sterre

    BeantwoordenVerwijderen
  3. ♫♪...............hihihi wat zie je er prachtig uit anne
    het was ook wel heeeeeel erg frisjes vandaag he ( nu ja gewoon ordinair KOUD)
    zo lief hoe jij een hommel over elkaar schrijven

    ik geniet ervan ♥♥♥ enne morgen lekker wandelen hoor

    knufkes jenneke

    BeantwoordenVerwijderen