CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

vrijdag 29 maart 2013

Dag 193 Bottie

Hallo lieve Paasbeer van me,

wat een lieve foto was dat gisteren! Volgens mij kan Annemarie heel lekker kriebelen. Je kijkt alsof je in de zevende hemel bent, heerlijk. Denk je echt dat ik Roosje leuk zal vinden? Ik ben niet altijd zo dol op kleine hondjes. Vooral niet op Jacky's! Ben wel erg benieuwd naar haar garderobe. Heeft ze ook een wokkinkloset? Dat lijkt me ook aangenaam.

Ik ben helemaal happy, want Vrouwtje heeft mijn botje weer teruggevonden. Ze was aan het opruimen, want morgen krijgen we visite. Ik heb dus de hele tijd liggen kluiven, nomnom. Dit is echt m'n allerleukete speelgoed, daar kan nix tegenop. En wat is jouw allerallerfavorietste?

Vrouwtje en ik gluren de dagen dat wij blaffen natuurlijk bij Essebes op haar sites, dan hoef ik je niet te missen. Fijn dat jullie weer naar de Rijn zijn geweest, wat hebben jullie toch aparte borden in Ingen. Heel bijzonder!

Ik heb niet zo veel gedaan. Beetje getukt, de week dat ik naar tante Anita ga, is meestal best druk. We hebben ook wel gewandeld, maar het was zo koud! Morgen gaan we weer trainen en zondag gaan we naar tante Krista, die is dan jarig. Gebakje eten! En maandag is Vrouwtje ook thuis, gezellig!

Ik ga weer verder knorren, mocht je de Paashaas nog zien, doe 'm de groetjes van mij! En alsie nog eitjes overheeft, die mogen best naar Grave. Geen probleem.

Au revoir mon amour,
xx Je Anne

3 opmerkingen:

  1. kan jou lief vrouwtje niet ff een walking closet voor jou fabriceren hihi....lijkt mij ook enorm leuk...maar we hebben geen plaats geniet maar lekker dat het vrouwtje een maandag vrij is, en morgen zeker weer op cursus ( kun je mooi die andere eens laten zien dat je de beste bent en de knapste en de liefste ♥)

    megaaa knuffie's voor allebei jenneke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat zit je heerlijk op je bottie te kluiven....hihihi..je gaat er helemaal in op! Geniet van je lekkere lange paasweek-end met je vrouwtje!! Xxx Maddy

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat zit je heerlijk op je bottie te kluiven....hihihi..je gaat er helemaal in op! Geniet van je lekkere lange paasweek-end met je vrouwtje!! Xxx Maddy

    BeantwoordenVerwijderen