CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

zaterdag 16 maart 2013

Dag 180, TopDag


Lief brainstormdinnetje

Een kortere krabbel dan normaal, ben zoooooo moe zo moe. Ben de hele dag in de weer geweest. Heb alle vrijwilligers wel 100 knuffels per persoon afpotig gemaakt. En ik genoot! En omdat ik zo genoot, genoot Essebes helemaal.
Ik liep maar één keer een beetje blauw aan maar voor de rest had ik de dag van mijn leven. Al komt DE dag natuurlijk op 30 april.

Misschien moeten we dan maar gelijk gaan trouwen want als we samen dit land gaan besturen is het misschien wel handig dat we man en vrouw zijn.....Weer wat om over na te denken. En een dubbel feest is natuurlijk wel tof. Of gaan we juist niet voor het traditionele?

Nou liefje ik ga gauw weer snurken, mijn luikjes vallen dicht en dat typt zooooooo moeilijk.

Liefs van je toppertje

6 opmerkingen:

  1. Owwww een waar aanzoek zeg ♥ wat sweet zeg, wat ben je toch romantisch he Bjorn.
    Oww wat een bofkonten waren die mensen die jij zo heb lopen knuffelen zeg ♥ Die hadden de dag van hun leven met jou erbij!
    Ga maar lekker slapen hoor, hoop dat je een fijne nacht hebt.
    Knuff van mij Hester

    BeantwoordenVerwijderen
  2. en wat voor een aanzoek, door de achterpoten gezakt nogwel
    dit wordt allemaal steeds mooier, wat zal anne nu aan het glunderen zijn

    en wat fijn dat je zo geknuffeld bent zeg...ben stik een beetje jaloezig nu hihihi
    megaaa knufkes enne lekker slapen♥

    lieve groet jenneke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Sterre en cehabo16 maart 2013 om 14:57

    ohhh een knalfeest!!! mag ik bruidsoma zijn????? slaap lekker xx Sterre

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hopelijk heb je een goed nacht gehad en héérlijk gedroomd over al die mooie plannen die je nog hebt! De topdag van gisteren nemen ze je niet meer af in ieder geval!! xxx...Maddy

    BeantwoordenVerwijderen
  5. leuke dag heb je gehad en knuffels geven is zo leuk

    groetjes sannie

    BeantwoordenVerwijderen