CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

maandag 18 maart 2013

Dag 182, Mijmeren


Allerliefste aanstaande,

Wat ben je prachtig met de geitensluier echt ik krijg je niet meer van mijn netvlies, zoooo mooi zo mooooooi.

Vanmorgen zat ik lekker te mijmeren in het zonnetje over 30 april en onze trouwdag....
We kunnen de 30e ook in ondertrouw gaan en dan in de zomer trouwen met een feest wie niemand nooit meer vergeet!
Dan hebben we gewoon 3 keer feest......30 april een dubbel feestje, dan nog ergens de opening van Vlinder & Hommel en dan nog trouwen...
Wat denk jij??
Of in de zomer de opening van Vlinder & Hommel en in de winter trouwen met sneeuw en kaarsjes.....

Ik ben geloof ik een beetje rozig van het zonnetje want ben best moe. Dus ik ga je vast een hele dikke lenteknuff sturen met de postduif...........

Liefs van je fuifnummer

3 opmerkingen:

  1. hihihi...heer en meester Bjorn! Hoe hoger je zit, hoe beter je het zonnetje voelt, ga maar ff lekker rozig wezen hoor:-) xxx...Maddy

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Sterre en cehabo18 maart 2013 om 13:03

    lekker hoog op je "troon" in het (bijna)lentezonnetje wanneer moet ik nou mijn (oma) bruidsmeisjesjurkje nou bestellen??? fijn avond en lekker dromen!!!!Sterre

    BeantwoordenVerwijderen
  3. oh wat schattig hoe die daar zit.
    zo lief........

    groetjes sannie
    (http://diezeluniekehond.blogspot.be/)

    BeantwoordenVerwijderen