CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

woensdag 13 maart 2013

Dag 177 Corsage!

Lieve Rijngenoten....

Ja, ik ben maar vast aan m'n spiets begonnen voor 30 april. Wat vind je er van, mijn beloved? Hij is natuurlijk nog lang niet af, maar komt goed. Ik heb ook nog bedacht dat we een oefendiner moeten doen. Doen ze in Amerika ook, is helemaal hip. Als voorgerecht had ik een lekkere carpaccio bedacht, als hoofdgerecht uiteraard carnibest voor jou en brokjes pour moi. En dan als toetje een kaasplateau. Nomnom! De tweebeners moeten zelf maar hun bammetjes met kaas smeren, vooral die veggies. We hebben het al zo druk met alle voorbereidingen. O ja, bubbels, mogen we echt niet vergeten. We moeten wel kunnen toasten en proasten.

En... Hoe vond je mijn prachtige corsage? Ik ben er zooooo blij mee! Ook van de lieve zusjes Jenneke & Hester gekregen. Wat passen we goed bij elkaar, he? En weet je, deze mooie corsage deed me ergens aan denken. Aan de onderscheidingen die Trix ieder jaar uitreikt. Laten wij dat ook doen! Aan bijvoorbeeld de lieve dames die ons zo mooi aankleden. Of aan de lieve tweebeners die ons zo trouw volgen. Brain je mee?

Ieieie, Bea op de blote pootjes! Vrouwtje is nogal visueel ingesteld en had meteen visioenen van kalknagels! Naja. Tuurlijk mag ze komen, maar idd: niet in andermans vachtje. Meteen maar een goed gesprek met Bea over de jacht en de broodfok inplannen. Kan ze mooi voor ons lobbyen. Zometeen heeft ze toch plenty of time.

Zooooo, ik brain nog ff verder en we sturen hele warme wintergroeten, sleep well my darling!

xx Je Annedijn.

3 opmerkingen:

  1. weledelgestrenge anne
    je doet het al aardig goed met de speech lieverd....dat kunnen we vast wel aan jou overlaten
    en je hebt gelijk die 2 voeters kunnen makkelijk zelf hun eten klaarmaken...ze doen dat als onderdanen tenslotte toch ook altijd voor jullie ( jou ...eh U youre highness)
    wat fijn dat onderdaan de postbode het vlopke optijd heeft gebracht ...geniet er maar lekker van

    1 van U onderdanen geeft U een knuf, Jenneke ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wowww royal highnesse....♥
    Dit past precies bij je zeg.
    De speech gaat ook volgens plan, no doubt about it..dit word een knaller.
    En of die 2 voeters zelf hun eten kunnen maken..Jij en Bjorn moeten verzorgd worden he..dat is hun taak.
    De postbode heeft zijn werk ook goed gedaan, geniet van je corsage, knappe Queen ♥
    Vrouwjte de groeten en dikke knufff
    Hester ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  3. De finishing touch krijg je vandaag :-)

    Saskia.

    BeantwoordenVerwijderen