CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

vrijdag 22 maart 2013

Dag 186, Post


Lief brainwave-je

Kijk nou toch eens deze koning-look-a-like kwam in een doos op de Ganzert......zonder afzender en in de doos ook nog een cadeautje voor de queen, jij dus.
We gaan het morgen naar je doorsturen.....
Essebes en ik denken dat het van tante Carin afkomt, gezien het keurige haakwerk en de oeranje kroontjes kleur. En tante Carin weet ook dat ik van roze hou en jij een Oekrainse sluier hebt.....
Gaaaaaaaaaaaaaaaaaaf heh! In ben nu al verknocht aan mijn look-a-like en wat doet Essebes????!!!!! Die hangt de oeranje-roze-koning in de paastak. Echt ik denk werkelijk dat ze chronisch slaap te kort heeft wat denk jij??

Die parrefum wat een goed idee! Volgens Essebes ruiken mijn billen heerlijk naar pindakaas dus dat geurtje proppen we ook maar in een flesje......Iedereen is verzot op mijn billen dus dat luchtje zal ook wel lopen denk ik.
Zal eens kijken welke emulgatoren we nodig hebben om zelf de parrefum te ontwikkelen. Meneertje Dirk kan onwijs goed stempelen dus denk wel dat we hem de etiketten-opdracht kunnen geven. Daar zit dan gelijk een luchtje aan whahahaha

Maar nu haak ik er een eindje aan want ik ga even een serieus geblaf aan met Essebes. Ze was deze week veel te veel uithuizig. Gesprekken, workshops, bijkletsen, wandelen. Allemaal leuk maar ik vind het niet leuk! Ga claimen dat ze het hele wkend bij mij blijft, wedden dat het lukt?? 

Liefs Hommel






5 opmerkingen:

  1. Ik denk lief Hommeltje dat jou dat lukt Essebes bij je te houden..gniff..je hoeft alleen maar te kijken..en het werkt! Wat enorm lief van tante Carin zeg..lekker verwonnen jij en your Queen ♥
    Zooooooo enorm benieuwd naar je nieuwe parfum lijn whaaaaaa.
    Knuff voor allemaal van mij
    Hester

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ook ik ben van de partij als jouw eigenste parfum uitkomt en claim jij Essebes maar lekker,ff genieten het weekend...
    En je look-a-like? blij dat jij er blij mee bent...
    Kroeltje van mij,
    xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  3. hihihi..wat een leuk speledingetje heb je daar, die zet je gewoon bij de deur om Essebes tegen te houden als ze weg wil gaan! Ga jij maar lekker genieten van een week-endje met Essebes!xxx..Maddy

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Sterre en cehabo22 maart 2013 om 14:23

    een mooi kunstje van haak/brei werk!!! en ach Bjorn ...Essebes laat jou echt nooit in de steek!!! en als jij toch ligt te snurken kan ze wel ff op de koffie bij haar dinnetje!!!fijne rustige nacht!xx Sterre

    BeantwoordenVerwijderen