CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

woensdag 19 september 2012

Dag 9 Trappie


Lieve Bjorn,

Dat was schrikken gisteren! Ik had zo in de auto willen springen om je bekopbekbeademing te geven, maar gelukkig was Essebes bij je. Dat heeft ze goed gedaan, zeg. Als je wil, kom ik naar je toe, hoor. In m'n verpleegsterspakkie. Dan kom ik lief tegen je aan liggen en krijg je af een klein kusje van me. Je moet je natuurlijk niet te druk maken, he!

Misschien heb je onder een trap gezeten Bjorn? Want weet je, dat schijnt ongeluk te brengen. Wist ik niet, hoor, je ziet dat ik hier ook gewoon onder het verftrappie van Vrouwtje zit. Wist je trouwens ook dat zwarte katten ongeluk brengen? Raar, he? Want hoe doet Meneertje Dirk dat dan? En je zou toch denken dat hij nu in het zwartekattenwalhalla terechtgekomen is. Nee, wij geloven er nix van.

Wij zijn hier een beetje sloompjes, tis wel heerlijk slaapweer zeg. Gisteren ben ik naar tante Anita geweest en dat is altijd erg leuk, alleen ben ik daarna wel moe van al het spelen. En morgen ga ik weer, deze keer samen met m'n bff Kyra. Leuk! Vandaag heb ik dus lekker rustig aan gedaan. Nu ga ik in m'n nieuwe mandje liggen en straks kruip ik tegen Vrouwtje aan. Ze noemt me haar kruikje, leuk he?

Bonne nuit alvast, mon chere!
xx Je Anne


Geen opmerkingen:

Een reactie posten