CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

vrijdag 14 september 2012

Dag 4, Oogsten

Oogsten

Lief japannertje

Oneee je vrouwtje speelde voor japannertje haha. Essebes en ik hebben vandaag geoogst. En wel de druiven. Ik wilde ook springbalsemientjes oogsten (die rooooze achter me) joh ik schrok me een raketje die zaden springen zomaar meters weg als je ze alleen al aanraakt. Essebes zei al die hoef je niet te oogsten, lekker aan ruiken en de rest regelt moedertje natuur, hoe leuk. Maar ssst niet verder vertellen ik ga straks nog een keer proberen ze te oogsten hoor ze ruiken zo waanzinnig lekker zoet.......wie weet kan ik een parfum voor je brouwen..

X je OogstBull

1 opmerking:

  1. Dat is lief een parfummetje brouwen voor jouw gravinnetje ;) Ik hoop dat het lukt :D

    BeantwoordenVerwijderen