CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

vrijdag 21 september 2012

Dag 11 Truste!


Excusez-moi Bjorn! Eigenlijk had ik mijn pootje voor m'n bekkie moeten houden. Maar ja, ongegeerd gapen is ook wel een keer lekker.

Ben nog een beetje moe van gisteren, ik had het zo druk met alle honden in toom houden bij tante Anita. Ja, dat luistert nauw, hoor. Beetje blaffen hier, af en toe een ontsnapping daar... Ik moet tante Anita natuurlijk wel scherp houden, he? Maar goed, jij als erfbull snapt dat natuurlijk als de beste.

Vrouwtje was vandaag gezellig thuis, zij heeft gewerkt en ik heb gesnurkt. Tja, je hebt nu eenmaal werkpaarden en luxepaarden. Tis niet anders. Wel ben ik regelmatig naar de gang gewandeld om de post in de gaten te houden, maar helaas.... Nix! Erg jammer.

Hoe vind je m'n bedstee? Ben er erg blij mee, vooral vandaag. Want Vrouwtje had voor het eerst de verwarming weer aan. Das zo fijn knorren, dan....

Nou lieverd, ik ga weer onder zeil, truste alvast! Sweet dreams my dear...

xx A

1 opmerking:

  1. Nou je hebt zeker een lekkere bedstee. Dat heeft jou vrouwtje mooi gemaakt zeg. Je hebt er ook zo'n mooie deken in liggen zeg. Lekker fleurig dat past helemaal bij jullie ;)

    BeantwoordenVerwijderen