CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

donderdag 13 september 2012

Dag 3 Neusje van de Zalm


Hai Hai Bjorn!

Niet denken dat ik heel erg veranderd ben, hoor! Vrouwtje is vandaag naar een Wagyu farm geweest, we zijn dus helemaal in Japanse sferen. We spreken nu ook Japans: Wag betekent Japans en Yu betekent koeien. Leuk, he? Ze heeft de koe zelfs gemasseerd! Best leuk natuurlijk, je zou alleen denken dat ze genoeg aan MIJ heeft. Maar ja....

Deze week heeft tante Greetje middagdienst en dan ik ben ik best veel daar. Gezellig spelen bij m'n bff! En 's avonds lopen vrouwtje & ik naar de herderdames en dan geven we hen te eten. Zo helpen we elkaar een beetje.

Hoe gaat het nu met jou en Bep? Ik heb haar foto bekeken, ze lijkt me erg lief. Wat sneu dat ze haar vrouwtje nu moet missen en wat fijn dat ze nu bij jullie is. Geef dr maar een dikke pakkerd van het vrouwtje en mij!

Zooooooo, we gaan een lekkere bullendut doen, sweet dreams my dear!
xx Anne

Geen opmerkingen:

Een reactie posten