CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

zaterdag 29 september 2012

Dag 15 Dress Red Day


Hallo Lieverd!

Speciaal voor jou en omdat het vandaag Red Dress Day is, heb ik mijn zondagse tuigje aangedaan. Staat mooi, he? En hoe vind je m'n tassie? Vrouwtje is nu de hele tijd "Annie, hou jij mijn tassie ff vast" aan het zingen. Tsss...

Hoe is het met Tim & Feline? Vast erg gezellig! Ik ben ook dol op mijn neeffies. Wilde jij er niet bij in de bus? Zag er erg gezellig uit!

Wat had je je goed verstopt, zeg! Tis ook echt een leuke foto van jou in de koets. Af en toe verstop ik me ook wel eens, dan lig ik meestal ergens te ronken. In de grote mand of in m'n bedstee. Fijn!

Het was erg leuk in Volkel, ik heb me goed vermaakt. Toen Vrouwtje me bracht, vond ik het niet zo leuk. Huppekee, 4 pootjes in de achteruit. Doej! Maar ja, ik ben maar klein en Vrouwtje is groot.... Daar ging ik, op de arm en mee! En ook heel erg, Vrouwtje was m'n kussen vergeten... Zucht. Gelukkig kreeg ik een leenkussen en was ze m'n speeltje en m'n brokjes niet vergeten!

Maar thuis is toch het allerfijnste. Ik had Vrouwtje best gemist, dus nu knuffen we wat af saampjes. We zijn net terug van een zonnige herfstwandeling bij het Koeienpad, dat is hierachter. Zo ongeveer. Daar gaan we een keer foto's van maken, dan weet je hoe dat eruit ziet!

Nu ga ik weer even dutten, al dat gedoe met dat omkleden... Daar wordt een bulletje moe van!

Veel plezier nog met Tim & Feline en het zonnetje! xx Je Anne

1 opmerking:

  1. Oh Anne, wat zie je er prachtig uit!
    Dat tassie en alles zo mooi bij elkaar afgestemd.
    En dan ook nog je tongetje uit de bek. Die is ook rood natuurlijk.
    Mooie meid!
    :D

    BeantwoordenVerwijderen