CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

donderdag 26 december 2013

Nog meer Kerrust

 Lief! Wat fijn je zo snel weer te lezen!

Ja, Kerrust is vanaf nu echt mijn lieflingsfeest. Vrouwtje en ik waren gisteren bij Omaatje, dat was fijn! Ik heb heerlijk met iedereen geknuft, zalig Kerstfeest allemaal! Hoort erbij, he? Ik heb ook heel lekker gegeten, speciale kerstbrokjes! Tenminste, dat zei Vrouwtje. Ik vond ze best op mijn gewone brokjes lijken, maar goed. Verder heb ik ook nog slagroom, soesjes, zalm, garnalen en vlees op. Nom! Na de feestdagen gaan we weer op het lijntje letten, heb ik met Vrouwtje afgesproken.

Fijn dat je er gisteren bij kon zijn. Zonder jou was het lang niet zo leuk geweest bij de Rijn. Heb je nog gluhwein gekregen?? Ik heb trouwens geen bubbels gehad gisteren, Vrouwtje vandaag maar eens aan dr truitje trekken. Mooi dat jullie kaarsjes aangestoken hebben, zo is iedereen toch nog even heel dichtbij. Fijn!

Vandaag krijgen jullie boel visite, he? Gezellig! Wij doen vandaag lekker nix. Een bietje bijtanken van alle drukte van gisteren. Een hapje eten, saampjes op de bank... Fijn! Geniet van alles & iedereen amour!

Dikke kuzzzzzzzzzzzz van je Kerst-Bengeltje. XXX

1 opmerking:

  1. Wauw Anne wat een kerstdiner!! Tot garnaaltjes toe! En heb je nu die bubbels al gekregen?? :-)

    BeantwoordenVerwijderen