CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

vrijdag 6 december 2013

Dag 423 Sniekolaas

Lieve Baard-Bull van me,

jemig wat een woei, zeg! Is het nog gelukt om je baard uit de knoop te krijgen? Wij zijn gisteren in onze arreslee naar Hops gereden, was nog best spannend. De eerste keer dat we de deur uit wilden, hagelde het. Heel hard! Wachten dus... Heel niet leuk, we moeten naar de Sint! We hebben een afspraak! Gelukkig duurde het niet heel lang en konden we op pad. Wel via een andere route, want meestal rijden we binnendoor naar Hops en daar staan heel veel bomen....

Het was hartstikke gezellig, ik heb heerlijk geknuft. Vooral met tante Krista en Omaatje, de heren hadden het te druk met pakjes uitpakken. We hadden echt boel cadeaus! Ook heel lekker eten, nomnom. Ik zat al met m'n neus in de chocopepernoten, mocht niet. Tsss.... Toen ben ik maar aan de wortels gegaan, lekkerrrrrrrrrr! Vrouwtje en ik zijn boel verwend, ik heb balletjes gekregen en een flos. En Vrouwtje een boek. Beetje voorspelbaar! ;)

Vandaag doe ik rustig aan, ben een beetje moe van gisteren nog. Ik ga dus gauw weer snurken.

Dag dag liefje, ga je de Kerstboom al zetten?
xx Je Anne

3 opmerkingen:

  1. dus jullie zijn heerlijk in de wattenbollen gelegd ♥ dommel er maar lekker even over na

    liefs jenneke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Bjorn heeft al een hele mooie KerstSter neergezet ;-)

    Saskia

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ook hier weer lekker bijgelezen, bij mijn favoriete bulletjes :-)

    BeantwoordenVerwijderen