CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

vrijdag 22 november 2013

Dag 409 Zit!

Lief!

Ben dr weer, hoor! Vrouwtje was weer een de koelcel in en ikke was naar Volkel. Ze had beter thuis kunnen blijven, men wat is het koud! Ik heb het weer heel leuk gehad, ik begin me daar steeds beter thuis te voelen. De vorige keren gingen nog alle pootjes in de achteruitstand, nu ben ik vrolijk meegetrippeld. En ik heb weer heerlijk gespeeld!

Vanmorgen heeft Vrouwtje me opgepikt, toen we thuis kwamen, legde ze even haar jas op de bank. Kaasje! Ben er natuurlijk meteen op gaan liggen, stel je voor dat ze er weer tussenuit knijpt. Maar ze snapte het niet, beetje jammer. Ze dacht dat ik 'm voorverwarmd had! Ze was er heel blij mee, hij werd meteen aangetrokken en huppekee... Daar ging ze weer. Heb ik maar een dut gedaan.

Had je nog iets in je tuinklompjes zitten? Vrouwtje en ik gaan van het weekend onze pumpsjes zetten, jeej! Ik hoop dat er gevulde speculaas in komt, lijkt me zo lekkur! Waar had je je klompjes neergezet, bij de Aga? Fijn dattie weer gemaakt is, een koude Aga lijkt me nixniefijn...

Dag dag liefke, tot morgen weer,
Je Anne xx

3 opmerkingen:

  1. owwww fijn je weer te lezen anne... ik miste je al

    en wat goed dat je de jas had voorverwarmd

    liefs jenneke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat ben je toch een flinke meid!! Mja vrouwtje hé... :-)

    BeantwoordenVerwijderen