CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

woensdag 13 november 2013

Dag 403 Fotomodel

Lieve Zonnekoning van me!

Maak je maar geen zorgen, echt braaf word ik niet, hoor! Het moet natuurlijk wel een uitdaging blijven voor Vrouwtje, he? Anders is er nix meer an.

O ja, ik heb iets gehoord over een kerstmarkt en pompoms enzo. Leuk! Ik zie daar een grote knuf-opportunity, altijd fijn! Sinterklaas komt zaterdag al, heb er ook al helemaal zin in. Lekker schoentjes checken, kijken of de Pieterbazen wat pepernoten hebben laten liggen voor me.

Ik heb nog geen lijstje geblaft, daar moet ik nog ff over nadenken. Lekkere brokjes heb ik natuurlijk al, net als een mandje, een kussen, een bepstee, twee banken en de grote mand van het Vrouwtje. Net een nieuwe sweater... Een fijn botje heb ik ook al. Ik ben best een tevreden bull! Maar niet tegen Sinterklaas zeggen, hoor...

Ken je m'n Engelse Bull-din Piper al? Piper woont helemaal in Amerika en ze kan fantastisch schilderen. Hartstikke knap! Ze is ook een rescue bull, ze heeft nog maar een oog en ze loopt niet helemaal tof, maar ze is bull-tastisch en ze heeft dit boekje samengesteld! Er staan allemaal tiptoppe foto's van haar zelf in en foto's van haar kunstwerken. Een groot deel van de opbrengst gaat naar de bullenopvang in San Antonio. Doet ze goed, he? Moeten we toch ook een keer over blaffen, hoor, kunnen wij ook!

Veel liefs swietie, tot morgen weer!
Je eigen fotomodel, Anne xx

3 opmerkingen:

  1. je bent echt een enorme verwende Frans!!! leuk die amerikaanse bull
    maar Bjorn is wel nr 1 he!!!! snurk-ze in 1 van je mandjes!!haha S

    BeantwoordenVerwijderen
  2. jaja ik ken piper ik volg haat al geruime tijd op FB vind ik ook een knappe fotomodel dame

    liefs jenneke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Jullie staan allebei mooi op de foto :-) Fijn te lezen dat jij een tevreden bulletje bent!

    BeantwoordenVerwijderen