CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

vrijdag 14 juni 2013

Dag 263 Maatje

Fietfiew!!!!!!!!!!! Olalala, amor!

Had ik zomaar allemaal vlinders zomaar in mijn tummy. Van jouw boddiebilderfoto! Poe he..... Je kunt wel zien dat het dompelbad je goed gedaan, jemineetje hee.

Hoe was je eitje? Ik vind ze ook berelekker, maar ja, ik krijg er jeuk van. Dat doen we dus maar niet. Ik ben tegenwoordig helemaal into the tomato. Lekker joh! Vrouwtje vindt dat ik op een clowntje met een rode neus lijk als ik een tomato heb. Hmm...

Trouwens, nog ff over de fysio-jojo: ik psst nog wel eens in huis, he? Is niet de bedoeling natuurlijk, maar ja, af en toe gebeurt het gewoon zomaar. Vrouwtje vindt het niet erg, lapje eroverheen en klaar, maar ze zou het wel fijn vinden als het niet meer zou gebeuren. Nou zei de fysio-jojo dus dat hij er misschien wel iets aan kon doen. Dat het misschien aan mijn ruggetje lag. En gisteren was ik best lang alleen en heb ik geen psst gedaan in huis. Zou fijn zijn!

 O ja, Vrouwtje moet me ook anders gaan tillen, normaal tilt ze me als een croissantje op en dat mag niet meer. Ze moet me als een mensenpup optillen, in de lengte dus. Beetje apart, maar als het helpt....

Ik ben er weer vantussen, tot morgen lief..............
xx Je enige eigen Anne

2 opmerkingen:

  1. ik vind bijna alles lekker ook een stukje banaan is niet te verschalken!! ik dacht eigenlijk dat je met een balletje aan het spelen was haha en hoop ook voor je dat het met plsssen beter gaat fijn w-kent

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hee pssst knap hoor van jou als je geen psst meer in huis doet...hihihi. ik dacht ook dat het een balletje was, maar het is dus een tomaatje, lust je ook cherry tomaatjes? Die vind ik zo lekker! Sterkte met je ruggetje xxx...Maddy

    BeantwoordenVerwijderen