CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

woensdag 5 juni 2013

Dag 254, Schaduw


Snoes!

Sinds gisteren woont hier Björk-Dinah een heel lief gehaakt hommelmeisje. En vandaag had ze het zo warm na het bezoeken van al onze korenbloempjes....Dus ik zei kom maar in mijn schaduw zitten. En daar heeft ze een heel poosje gezeten.

Ik hou zo van de zon kan er geen genoeg van krijgen! Ik blij dat Essebes haar tuinderij hier is...Zo kan ik optimaal genieten van het buiten en de zon!

Ja ik wil een oeranje-Nikki! En Essebes zal voor jou een rode vilten..

Nog even over Vlinder & Hommel, Sterre wil wel achter de kassa heb dit gisteren met haar besproken. Als loon wil ze graag kip-carnibest. Nou daar ligt hier de vriezer mee vol dus dat is no problemo!
Bep wil wel 2 voeter-oppas zijn zodat die zich niet steeds met de 4 voeters hoeven te bemoeien,,,,En reken maar dat Bep daar het briljante bulleke voor is.
Heb jij die fysio-jo-meneer nog kunnen charteren??

Liefs van je 2 hommeltjes haha


1 opmerking:

  1. Ach wat lief twee hommels bij elkaar en ze zijn al dikke maatjes zo te zien :-)

    BeantwoordenVerwijderen