CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

maandag 17 september 2012

Dag 7 Twister


Bonjour mon Cheri!

Wat een prachtig liefdesnestje voor ons! Ik zie het al helemaal voor me, wij saampjes gezellig in de bullenbedstee, met hartjes overal en oeranje kussentjes... Wat denk je, zou Essebes ons vlees en brokjes op bed willen komen brengen? Enne... wat denk je van een oud-Hollandse lichtblauwe kleur voor de Pipowagen? Lijkt me ook heel mooi.... Maar als jij liever rood hebt, dan vind ik dat ook goed, hoor!

Ken je het spel Twister, lieve Bjorn? Gisteren heb ik het voor het eerst gespeeld met mijn neeffies en het is zo leuk! De spelregels zijn heel makkelijk: iemand draait aan een dingetje en zo bepaal je op welke cirkel je moet gaan staan. Bijvoorbeeld linkervoorpoot op geel en rechtervoorpoot op blauw. Maar.... als je voorpootje op groen staat en je achterpoot moet op rood, dan wordt het wel heel lastig! Tis echt een aanrader, wij hebben ontzettend veel lol gehad!

Geef je je Essebes een hele dikke knuf van ons? Vandaag is natuurlijk een gedenkwaardige dag... En voor jezelf natuurlijk lieverd ook, je zult je zusje ook erg missen.Wij denken aan jullie en vanavond gaan we een grote proost doen op jullie.

Liefs van Anne & Vrouwtje. xx

2 opmerkingen:

  1. oooh Anne toch ben je een beetje verliefd,
    Maar Anne, heb je niet verteld dat je buiten oorlogje gespeeld hebt?!?
    Groetjes van je neefjes Sam en Juul. x x x

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Goedemorgen,

    Ik heb een Liebster Award gekregen en heb jou genomineerd om hem aan door te geven. Maar! Als je geen tijd of zin hebt: gewoon lekker niets mee doen hoor! ;-) Zie http://tantejannie.blogspot.nl/2012/09/liebster-award.html als je er wel aan mee wilt doen.

    Groetjes,

    Tante Jannie

    BeantwoordenVerwijderen