CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

donderdag 20 september 2012

Dag 10, Zusje

Zusje

Lief trappenvrouwtje

Nou ik ben weer aardig op de pootjes hoor. Gisteren nog even wat wiebel van de schrik maar ik heb 2 goede verpleegtroetels. Essebes & Silje.
Vandaag ben ik weer fit en zit ik weer vol streken.
Hahaha nou ik ben gelukkig niet bijgelovig want hier woont zo'n zwart monster, meneertje Dirk. En trappen ja die zijn om onderdoor te lopen en even lekker je bekkie aan af te schuren heerlijk!
Ben ook nog met Essebes en Bep langs de oeranje bus gereden dus wie weet ligt het morgen al op je mat....
Ik ga Pip nog even helpen om de kippen weer naar achteren te jagen, errug leuk vinden we dat, enne het mag! We doen ze niks hoor gewoon even de weg naar achteren wijzen eigenwijze tokkies!

X van je kippenhoeder

Geen opmerkingen:

Een reactie posten