CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

vrijdag 28 september 2012

Dag 14, Verstoppertje

Verstoppertje

Lieve reizigster,

Tsja ik wist wel dat jullie een korte break hadden maar.......wat duurde het lang zeg! Uit verveling ben ik verstoppertje gaan spelen met Essebes. Lag ik eerst nog lekker voor de houtkachel in de buitenkamer...was ik daarna foetsie.
Hahaaaa ik was in mijn koets gaan zitten die staat ook in de buitenkamer, vond het een geweldige grap van mezelf!
En wat een leuke look-a-like had je vrouwtje mee naar het Spaanse land zeg, geweldig.
Heb jij je ook vermaakt op je logeeradres? Heb je mijn post nog gekregen die voor jullie vakantie moest aankomen?
Ik lees het wel.....kga nu nog heel even een schoonheidsslaapje doen want ik krijg zo logeetjes met 2 benen, Tim en Feline. Zin in!
Kijk nu alweer uit naar je blaf van morgen,X

Je verstopbull Bjorn

1 opmerking:

  1. Hallo moppie, jazeker hebben we jullie post ontvangen! Ben er nog steeds ondersteboven, zo lief.. Psst, geheimpje: morgen de deurmat in de gaten houden, misschien ligt er wel iets op. Zomaar opeens. ;)

    BeantwoordenVerwijderen