CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

dinsdag 3 december 2013

Dag 420, Winterslaap


Snurkje,

En mocht je nog even een tukkie doen bij tante Anita??
Ik ben begonnen met mijn winterslaap dus mocht je me missen.....Dan lig ik heeeeeeeerlijk voor de houtkachel te soezen....
Ook binnen kan de houtkachel weer aan in de woonkeuken, jeujjjjjj

Zie het helemaal zitten, Essebes met haar neus in de dierenwelzijnsnota's en ik lekker snurken samen met Beppy.....

En als ze dan van de lente door al die boekwerken heen is worden wij weer actief hahaha

Ah......het pillenalarm......Tijd voor de hartpil in een heerlijk stukkie vlees, jumjum

Liefs van je winterbulletje

1 opmerking:

  1. misschien heerlijk een winterslaap hahahaha.... net als een beer♥
    lekker soezeren hoor

    liefs jenneke

    BeantwoordenVerwijderen