CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

zondag 4 november 2012

Dag 51 Kikkertje

Hallo moppie,

hoe gaat het nu met je? Vrouwtje las op Hyves dat je afgelopen nacht niet zo lekker in je vachtje zat.... We hebben je een hele dikke digi-knuf gestuurd, heb je 'm gevoeld? Tis geen fijn weer hè, voor benauwigheid en jeukjes. Vrouwtje heeft mij weer eens goed nagekeken, ik heb ook meer plekjes dan anders. Dus als Bep een keer in de buurt is, dan mag ze mij ook met haar roze washand afdoen!

Heb jij een speciaal ochtendritueel lief? Als bij ons de wekker afgaat, doe ik eerst de Zonnegroet. Lekker strekken! Daarna spring ik de mand uit en doe ik de Kikker: lekker schuren op ons vliegend tapijt. Buik, rug, zij... Alles neem ik mee. En als Vrouwtje uit de mand is gerold, gaan we lopen. De pootjes strekken!

Gisteren hebben we weer getraind. Vrouwtje en ik hadden eigenlijk niet zo veel zin, het regende zo, bleh! Toen we er eenmaal waren was het toch wel erg leuk. We hebben een nieuwe groep en heel leuk, Frits zit daar ook in! Das een hele gezellige gele boxer. Qua niveau zitten Roxy en ik wel wat hoger dan de nieuwen, maar ja.. Een opfriscurcus is nooit weg. We waren een beetje bang dat we weer om half negen zouden moeten beginnen, maar we zitten nog steeds om half 12, kunnen we lekker uitsnurken!

Enne, nee wij snappen ook niet dat sommige tweebeners hun hond zonder riem uitlaten. Stel je voor dat er iets gebeurt... Je weet het maar nooit. Ik mocht net wel met Vrouwtje zonder riem mee naar de brievenbus. Hebben we meteen Volg geoefend. Ging keigoed. Alleen hoorde ik Vrouwtje niet zo goed, het waaide precies m'n oortjes in. Lastig hoor, die wind...

Ik ga weer snurken, dag lieverd, knuf!
xx Je Anne

Geen opmerkingen:

Een reactie posten