CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

vrijdag 7 februari 2014

Joehoe


Lieve lieveling,

Weer even een teken via onze liefdesbrievenblog...
Vaak heb ik de puf niet om te typen. Het gaat steeds minder met mijn energietjes. Vorige week was ik helemaal ver weg maar......ik ben dr weer!

We hebben ook veel zorgen om mijn ezelzus Guusje gehad maar met haar gaat het gelukkig ook een stuk beter.
Een ziekenboeg dus hier. Kip Elisabeth is ook overleden dat vond ik heel drietig. We aten de laatste weken elke ochtend samen een appeltje in het hommelhuis.

Nu maar hopen dat de zon blijft schijnen want dat is echt mijn allerbeste medicijn! En dan hoef jij je regenjas niet aan. Alhoewel hij staat je waanzinnig!!!

Nou lief dikke knuf uit Ingen, hoop je snel te lezen en..........hou je brievenbus in de gaten het is bijna valentijn......pompompidom

Knuff


1 opmerking:

  1. nou.. arme kip, ik word daar ook drietig van :-(. hier in de sloot zit een eend met een lamme poot.. help... wat kan ik doen, ook daar word ik drietig van :-(

    BeantwoordenVerwijderen